Tuesday 2 August 2022

Aneh! Halaman Facebook "I Hate Slow" Berubah

Pelik! Halaman Facebook "Saya benci kelambatan" telah berubah | Panduan Boss - Pelik! Halaman Facebook "Saya benci kelambatan" telah berubah . Perkataan/slogan "Saya benci kelambatan" mesti sangat biasa, terutamanya jika anda seorang modem atau pengguna telefon bimbit Smartfren. Anda sepatutnya tahu slogan itu. Namun, ungkapan "Saya Benci Lambat" tiba-tiba hilang dari peredaran. Juga, apabila kita melihat halaman Facebook, ia hilang. Apa yang sedang berlaku! Pelik! Halaman Facebook "Saya benci kelambatan" telah berubah .

Logo I Hate Slow Smartfren
Artikel ini diterbitkan oleh Tutorial Bos kerana hari ini Internet sentiasa Request Time Out (RTO) , juga dikenali sebagai lelet . Log masuk atau pelayar tidak boleh sama sekali. Ini sahaja Tutorial Boss yang boleh siarkan. Saya berharap untuk memperkenalkan diri saya dalam blog ini.

Pelik! Mengedit halaman Facebook "Saya benci kelambatan".
Saya adalah pengguna smartfren rev B. Pada mulanya saya menggunakan REV A, tetapi ia hilang, jadi saya terpaksa bertukar kepada REV B, dengan harapan ia akan menjadi lebih baik. Tetapi realitinya adalah sama dengan REV A. Sebab menggunakan modem SMARTFREN ini ialah ia boleh membuka beberapa tapak yang disekat dan sudah dibeli. lol

Berbalik kepada topik. Kenapa saya menulis di Weird! Halaman Facebook "I hate slowness" telah ditukar kerana internet lambat dan tidak boleh melayari. Kemudian saya pergi ke bar di sebelah, saya melihat halaman " Saya benci Slow ", tetapi ia tidak ada. Akhirnya terus di laman web Smartfre . Saya tidak tahu mengapa, tetapi ia menimbulkan persoalan.

Logo Smartfren Malah, sejak pelancaran slogan I Hate Slow dan kewujudan halaman I Hate Slow Smartfren , ia menjadi bumerang buat mereka. Setiap hari, masa post dan komen yang masih ada rungutan dan rungutan, menjadi tempat meluahkan rasa kecewa. Yang peliknya admin tapak tak kisah dengan aduan. Walau bagaimanapun, masih terdapat laman Facebook Smartfren, tetapi kandungannya tetap sama. Apa yang saya nampak, admin page Facebook tak nak tahu dan ahli page pun tak boleh post apa-apa. Jadi ahli hanya pasif. Sungguh pelik, setiap pihak Smartfre menerbitkan sesuatu, sama ada produk mereka atau sesuatu yang lain, komen itu berbeza daripada yang diterbitkan, ia sepatutnya ulasan: Lelet connexion et al. Benarlah telinga dan mata Smartfren seakan tertutup, istilah "nak ulas apa yang penting, siarkan segera". lol

Sudah tentu , halaman "Saya benci lambat" telah hilang dan saya rasa label itu sudah lapuk, masalahnya ialah pautan yang mereka sediakan sudah LAMBAT .

Harapannya Tutorial Boss Smartfren untuk rangkaian akan bertambah baik agar pengguna tidak ketinggalan. Dan, hadapi masalah yang ada.

Ini sahaja yang Tutorial Boss telah tulis tentang Strange ! Halaman Facebook "Saya benci kelambatan" telah berubah . Ia tidak masuk akal. Hello [ Tutorial Induk ]

Saya harap Smartren membacanya.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Cara Share Posting Blog Otomatis Ke Google Plus Terbaru

Berbagi postingan/link di blog, wordpress, mywapblog, tumblr, halaman profil atau grup media sosial tips SEO untuk meningkatkan traffic, pen...